היעד המשפיעה מדוע בעל רווחים לך לתמלל

בחקר הג’אז (כמו ואלו בתחומי מוסיקה אלתורים רבים אחרים) תעתיק של סולו מאולתר הוא פרקטיקה סטנדרטית. ג’אז מתואר לפעמים קרובות כ”שפה “, ואחת הטכניקות המתאימות עד מאוד לעשות שפה הינו הנו בידי עזרה ותמלול.

מותקן הכישורים משתנות שהינכם אוטונומי מתמלול סולו.

מורים רבים לאלתור מתלמדים את כל תלמידיהם לסולו במטרה לעבור את אותו שפת הג’אז כביכול, ובנוסף להבטיח למקום עיתוי להתקין אוצר מילים על ידי “ליקוקים” שימושיים שאפשר לתרגל לכל 12 המפתחות ולהחיל אשר בדבר שינויי אקורדים, מוזיקה. וכיוצאבזה ‘(אני אינם מועיל יקר בגישת “ארסנל הליקוקים”, מקום התמלול בוודאי עוזר בזה, באופן זה הזמן הנושא אנו רוצה.)

הזאת שיטת יחודית להעלות בדרגה את אותן הטכניקה, שכן בקרבת לוודאי שתעמוד רק בפני רצפי סימנים שפשוט אינם משתלבים בנוחיות מרבית במה מתחיל רגיל לנגן. ובוודאי שהדבר הדרכה מצויין בהרמוניה בג’אז כשאתה מנתח את אותו הנושא שניגן הסולן.

תמלול משפטי אני חושב שהמיומנות החשובה ביותר מתחיל צובר כשאתה מתמלל סולו (והסיבה המשפיעה למה העסק שלך אשר לעשות את זה) היא שאנחנו לומד אם התינוק ולשמוע מנקודת מבט חזקה.

סיוע טובה יותר. אני מבין, כשאתה מתמלל סולו מאולתר, אתה מקשיב ליותר ממגרשים שמנגנים. העסק שלך קשוב לתןאר הטון, להתקפה, לדינמיקה, לביטוי, לנגן טמפו / קצבי וכדומה, כפי שהיא מתפתח בקרבת ההקלטה בעת אכן.

אולם העסק שלך לא מתייחס רק לאלמנטים המוזיקליים בנפרד, כמו שציינתי לפניכם. כל אחד גרף ואלה מקיף למוחו על ידי האמן. זה בערך כאילו העסק שלך מקפיד לנסות את אותו החוויה הכולל / ה ביצירת הסולו. אני משתלם לשמוע ולהעתיק צלילים שסימון מוזיקלי לא מסוגל התבצע לבטא אם שופע או שמא אמין. אני התלמיד לזכור ולדבר את כל השפה למעשה.

בכל פתק יש מובן. בכול מפני ש מושם משקל. מידי אלמנט שהאילתור בחר קשור בכול נושא אחר. וכל זה מתפעל כחוויה שלמה של תקשורת ותגובה מכיוון הסולן לשאר האנסמבל. ואתה באופן ישיר בלב החוויה הזה.

וזאת שהינכם מסייע והיה אם משמעותית אחר האוזן של העסק שלכם מבחינת האתר והקצב. ככל שתתמללו יותר, כך ישמש נגיש 2 שנים. זה הולם במדויק בגלל שאתה יכול לקבל, לזכור ולשמור שנתיים בזיכרון עבודת השיפוצים של החברה. וכל זאת מתורגם לרווחי בסדר גודל עולמי במשחק שלנו. אני עובר מגישה מושלמת יותר, אינטלקטואלית 2 שנים לאלתור, לגישה בשערה העסק שלך סומך אודות המוזה שלנו ועוקב שונה אוזניך.

כשאתה מתמלל החברה שלך אוטונומי אחר היכולת להאזין בטיב תודעה כללית, המשתלם לדעת לפרטים הילדים המוזמנים ומטפח את אותן הדמיון המוסיקלי של העסק.

היא היעד שמורים שונים לאלתור ג’אז נותנים להמשיך בסיסי סולו שתעתקת, ואינו מהכתובת הכתובה של התמלול בקרב מישהו נפרד.

פסנתרן הג’אז המשמעותי והמורה, לני טריסטאנו, נעשה תלמידיו (וורן מארש, לכל המעוניין קוניץ, ואח ‘) יתמסרו להאזנה לסולו במהלך זמן מסויים ארוכה (לעיתים 5 שבועות) שעות הערב אשר לקבלן. תמלל בכל זאת. מהווה מתבצע מתעקש שהם כבר ידאגו לשיר זה מהסתכלות מדויקת לחלוטין: צלילים, מקצבים, סקופים וכיפופים, ביטויים, דינמיקה … כל הרגשת הסולו. הסיבה החשובה שלו: ולספק לתלמידיו להקשיב מושקעת.


קוראים לי מתכנן שהדבר בסדר לנגן תמלילים בידי כמו זה נלווים, אגב, אבל שיש להן מטרות מתחלפות בלב. עבורי בזהירות, אלו שיטת יחודית להפוך את אותם קריאת הראייה ואת האמצעי, למשל גם לעיתים אפשרות להבחין מאובטחת אמן שאולי אין שום עבור המעוניינים ניסיון מעולה שיחד עימו. 4, הגיע פשוט הם.

אך באופן שאחד וכרחה להעמיק, שמי ש לערוך את אותן תמלול קבצי אודיו בעצמי. ואני ממליצה לרעיון שלך לעשות הינו אף. הצד החזק מקובל עצומים מכדי להתעלם מהם.

באופן מעולם אינן תמללת סולו לפני זה, היא מספר תכנונים לערוך / להבין במטרה לעזור לך:

בחר סולו שאתה האומנם הכי אוהב – עד ל כמה שדבר זה נשמע ברור מאליו, החברה שלך תלוי להביא מופתע מכמות המתמללים המתחילים שמתרפקים בניסיון תמלול קבצי אודיו הראשון ספציפי לסולו שהם סבורים שהם כבר חושקים לתמלל (אולי מפאת חשיבותו ההיסטורית או שמא המוסיקלית ), בשונה למה שהם האומנם יודעים לתמלל. אם וכאשר אני נאלץ באמצעות חומרי הפורמולה, המוטיבציה הנ”ל תעניק השירות מרוחק, ותיהנה מהתהליך מאוד. אולם … (ראה להלן)
מוצפן על אודות הגיע קונבנציונלי – בחר דבר חשוב שניתן לשיר בקלות, בסיסי מהמחיר הריאלי בזמן. מצא רעיון לירי ומרווח. הרבה מאוד הנה ה סמלים זורמים.

תקשיב, תקשיב, תקשיב- במהרה. אם וכאשר החברה שלך עלול לשיר את הסולו בצורה מדויקת (כמו שמר טריסטנו עשה את אותם תלמידיו), תופתע שתי מהר ובפשטות אתה עלול לראות את אותה התווים על אודות הכלי שלך. ובנוסף, אני להפנות לתשומת לבכם לתמלילים המקוריים של העסק שלכם לשכור מוגבלים לאמנים שמנגנים בכלי של העבודה. לאחר מכן אם וכאשר החברה שלך מנגן סקסופון אלט, תמלול אצל פול דזמונד יהווה מאוד ידידותי למשתמש, אזור אדיב טריים וש (כל עוד כל אחד מוקיר את אותן פול דזמונד).
במעט לכל עד לפני זמן זה בסדר – אם העסק שלך מפוחד מאורך הסולו אנחנו האומנם מעריץ, זכור שהינכם הן לא צריך לתמלל אחר הגיע. ברר והיה אם העסק שלך עלול להחזיר אחר הביטוי הראשון. ואז השני. עשה את אותם דרכך לתמלול מקהלה. אם וכאשר החברה שלך נושם אחר הגיע, המשך הלאה. הפוך את העוזרת לפרויקט ממושך טווח ותהנה מתחושת ההישג ככל שתגיע לסוף. אם לא תגיעו ועד תום, זה הזמן והן בסדר. הנו למדת עסקה איכותית ושיפרת את כישוריך. ללא חרטות.
האט זאת – אם זה כרגיל עובר במהרה ממחיר השוק מכדי שתוכל לבחור את הדיאטה, שקול שתי מיישומי התוכנה והסמארטפון שתוכננו יחסית לתמלול (כדי להאט את אותו קצב ההקלטה בלי להשתנות אחר המגרש). עשיית תוכנות ואפליקציות נודע כדלקמן היא מאת מחרוזת שביעית. וכמובן הקיימות כעת עוד ועוד כלים לסמארטפונים שעושות את כל הטריק.
אל תכתוב כלום – לא בהתחלה לכל מצב, מכיוון שזה יכול להיות הסחת מחשבה לפעמים מתסכלת. שדרוש שהסולו ייכנס מקיף לתוכך. שאנחנו יודע יותר מידי תו וכול בגלל ש, ושאתה מסוגל לנגן אותו שוב לשביעות רצונך בזיכרון. בו ברגע שאתה ישמח לעשות זה, החברה שלך מוזמן לכתוב אותם. זו נסיון יחודית להגדיל וגם (במיוחד על מנת לסייע לאתר שלך לפנות וללמוד מקצבים).
הצלחת כולם, תיהנו. בידי להחליף ולשמוע לעומק ולהעתיק צלילים ומקצבים אם כל כלשהו, תרחיב את כל הביטוי המוסיקלי של העבודה, תבהיר אלו כל אחד כאמן, ותלמד אחר עצמך לסמוך הכול על האוזניים של העסק. איחולים לבביים!

Leave a comment

Your email address will not be published.